جهت بررسی و تصویب صورت های مالی؛ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه کارآفرین برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه بیمه کارآفرین صبح روز پنجشنبه مورخ 31/03/1403 با حضور بیش از ۸0 درصد سهامداران این شرکت برگزار شد.

کارآفرین
شرکت بیمه کارآفرین

به گزارش فرکانس بیمه، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت جهت بررسی و تصویب صورت های مالی سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۲ با حضور بیش از ۸۰ درصد از سهامداران، نماینده‌های بیمه مرکزی، سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس قانونی شرکت به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

بر اساس این گزارش، جلسه مجمع با ریاست علی آزاد رئیس هیأت مدیره در ساعت ۹ صبح تشکیل و در ابتدای جلسه محمد حیدری عضوهیأت مدیره و مدیرعامل بیمه کارآفرین ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان و همراهی سهامدارن به تشریح عملکرد این شرکت در سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۲ پرداخت و ضمن ارایه روند رشد شرکت در سال های اخیر به اهداف شرکت در جهت افزایش سرمایه گذاری، سودآوری و تحول دیجیتال و بهبود فرآیندها و روند رو به رشد و توانگری شرکت اشاره نمود و در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت سهامداران و تلاش مضاعف کارکنان، شرکت بیمه کارآفرین همچنان در صنعت بیمه کشور به عنوان یکی از توانمندترین شرکت ها، جایگاه خود را ارتقا بخشد.

در ادامه جلسه گزارش حسابرس و بازرس قانونی به استماع سهامداران رسید.

در پایان مجمع عمومی عادی سالانه ضمن تصویب صورتهای مالی، ۱۹۰ ریال سود نقدی به سهامداران تقسیم، که با توجه به مبلغ کل سود شرکت مابقی آن جهت افزایش سرمایه شرکت منظور شد. همچنین موسسه تدوین و همکاران به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و شرکت دش و همکاران به عنوان حسابرس و بازرس قانونی علی البدل و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار انتخاب شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا