جعفری دستاوردهای خود را تشریح کرد؛ از انتقال اراضی اتوبان بابایی به بیمه دانا تا چابک‌سازی ساختارهای اداری

مدیرعامل شرکت بیمه دانا گفت که در یک قدمی نهایی شدن انتقال زمین‌های مورد اختلاف با ارتش به بیمه دانا هستیم.

رضا جعفری، مدیرعامل شرکت بیمه دانا
رضا جعفری، مدیرعامل شرکت بیمه دانا
به گزارش فرکانس بیمه، رضا جعفری، مدیرعامل شرکت بیمه دانا ظهر امروز(۲۱ مرداد) در نشست خبری با رسانه‌ها به تشریح عملکرد خود در این شرکت پرداخت و گفت: پرداخت خسارت‌ها یکی از مهمترین دغدغه‌های شرکت بیمه دانا در ابتدای حضور من در این شرکت بود چرا که انبوهی از خسارت‌های پرداخت نشده در این شرکت وجود داشت که باید تعیین تکلیف می‌شد. همچنین بحران نقدینگی در این شرکت بسیار آزارنده شده بود که این مساله نیز به مرور زمان حل و فصل شد.
جعفری ادامه داد: بیمه‌گزاران سودده و زیان‌ده را شناسایی کردیم و تصمیم گرفتیم که اگر بیمه‌گزاری زیان‌ده است سعی کنیم آن را از لیست خود حذف کنیم تا ضریب خسارت شرکت را کنترل کنیم.
جعفری درباره حذف بوروکراسی گسترده در بیمه دانا نیز اظهار کرد: ما ۱۲ منطقه را در بیمه دانا داشتیم که هر منطقه یک بوروکراسی عریض و طویلی داشت. زمانی که ما وارد حل مسائل و مشکلات نمایندگان شدیم توانستیم این مساله را شناسایی کنیم. برای مثال متوجه شدیم یک نماینده برای صدور یک بیمه‌نامه حدود ۱۲۰ گردش کار انجام داده است، اینجا بود که ما متوجه شدیم باید این ساختار اصلاح شود.
او ادامه داد: در گام اول ۱۲ منطقه را حذف کردیم که در نتیجه آن ۹۴ پست سازمانی از سیستم حذف شد و هیچ اختلالی هن در فرایند کار ایجاد نشد.
مدیرعامل بیمه دانا همچنین گفت: به دلیل تعهداتی که وجود داشت مصارف شرکت بالا رفته بود که با توسعه بازار و ترغیب فروش بیشتر سعی کردیم این مساله را جبران کنیم.
وی ادامه داد: ما یک بازار بزرگ را هدف قرار دادیم و پروژه آموزش‌وپرورش را کسب کردیم. ۱۷ شرکت وارد مذاکره شدند که در نهایت بیمه دانا با شرط ارائه نرخ فنی و تجمیع حق بیمه این قرارداد را قبول کرد‌.
جعفری تاکید کرد: رضایتمندی به حدی بود که آموزش و پروش خواستار تمدید این قرارداد شد. تا ۱۵ مردادماه همه پرونده‌های خسارتی را در همه مراکز تسویه کرده‌ایم.
او همچنین اضافه کرد: فعال‌سازی بخش سرمایه‌گذاری شرکت را در دستور کار قرار دادیم، به طوری که پیش از این سهم این بخش زیر ۴۰۰ میلیارد تومان بود که آن را به بالای ۵هزار میلیارد تومان افزایش دادیم.
جعفری ادامه داد: در مورد زمین‌های مورد اختلاف با ارتش نیز باید گفت که با پیگیری‌هایی که انجام شده در حال حاضر در یک قدمی نهایی شدن انتقال این زمین‌ها به بیمه دانا هستیم. همچنین درباره مالکیت رفع این زمین‌ها رفع ابهام شده و ۶ دانگ آن به اسم بیمه دانا ثبت شده است.
مدیرعامل بیمه دانا اضافه کرد: کارشناسان دادگستری ارزش این زمین‌ها را کارشناسی کرده‌اند و در حال حاضر فقط بحث وصول این طلب مهم است که دریافت بخشی از آن امسال عملیاتی می‌شود.

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا