رشد درآمدهای بیمه کارآفرین؛ توسعه محصول و کنترل بر ارزیابی و انتخاب ریسک ازجمله مهم‌ترین محورهای فعالیت شرکت بیمه کارآفرین برای سال ۱۴٠۳ است

مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین، توسعه محصول، کمی و کیفی سازمان‌های فروش و نظارت و کنترل بر ارزیابی و انتخاب ریسک را ازجمله مهم‌ترین محورهای فعالیت این شرکت برای سال ۱۴٠۳ برشمرد.

محمد حیدری
بیمه کارآفرین

محمد حیدری با بیان اینکه درآمدهای بیمه‌‌‌ای این شرکت در سال گذشته به رقم ۴۳۲۶ میلیارد تومان رسید که رشدی ۴٠درصدی نسبت به سال ۱۴٠۱ داشت، با تاکید براهمیت رشد پرتفوی شرکت بیمه با رعایت توازن گفت: در سال گذشته ۴۸‌درصد سبد پرتفوی شرکت بیمه کارآفرین مربوط به بیمه‌‌‌های زندگی بود و رشته بیمه درمان و انرژی نیز به ترتیب سهمی ۱۳ و ۸ درصدی در سبد پرتفوی این شرکت داشت.

وی افزود: حق بیمه تولیدی این شرکت در سال گذشته با رشدی ۴۴ درصدی نسبت به سال ۱۴٠۱، به رقمی بالغ بر ۲.۵ همت رسید.حیدری ادامه داد: شرکت بیمه کارآفرین در سال گذشته ۶۱۴۲۸ فقره بیمه‌‌‌نامه را از مسیر آنلاین به فروش رساند و آینده این مسیر موفقیت شرکت را تضمین می‌‌‌کند.

وی بیمه زندگی را محصولی محوری در شرکت بیمه کارآفرین عنوان کرد و در خصوص سود مشارکت در منافع بیمه‌‌‌گذاران این بخش گفت: سود مشارکت در منافع شرکت بیمه کارآفرین برای سال گذشته مبلغ ۶۹۶ میلیارد تومان بود که علاوه بر مبلغ تضمین‌شده به بیمه‌‌‌گذاران تعلق می‌‌‌گیرد.

مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین با بیان اینکه درآمدهای سرمایه‌‌‌گذاری این شرکت در سال گذشته رشدی ۸ درصدی داشته است، گفت: سودخالص شرکت بیمه کارآفرین در سال ۱۴٠۲ پس از کسر مالیات به رقمی معادل ۶۲۶ تومان رسید که رشدی ۱۴ درصدی نسبت به سال ۱۴٠۱ داشت.

حیدری نسبت خسارت شرکت بیمه کارآفرین در سال گذشته را ۵۲‌درصد اعلام کرد و افزود: این درحالی است که میانگین نسبت خسارت صنعت بیمه کشوربرای سال گذشته ۵۸‌درصد است.وی بالاترین میزان ضریب خسارت شرکت بیمه کارآفرین در سال گذشته را مربوط به رشته بیمه باربری با ۱۲۶‌درصد دانست و توضیح داد: بالا رفتن ضریب خسارت شرکت در این رشته ناشی از یک حادثه خاص بود که با توجه به تهیه پوشش‌‌‌های اتکایی مناسب باری برای این شرکت نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا