در سال ۱۴۰۲؛ بررسی عملکرد سرمایه‌گذاری بیمه باران در مقایسه با سایر بازارهای مالی + نمودار

عملکرد سرمایه‌گذاری بیمه باران در مقایسه با سایر بازارهای مالی در سال ۱۴۰۲ چگونه بوده است؟

بیمه موسسات مالی غیرمجاز
بیمه باران

به گزارش فرکانس بیمه، میزان سرمایه‌گذاری مجاز شرکت‌های بیمه در ابزارهای مختلف سرمایه‌‌گذاری بر اساس آیین‌نامه شماره ۱۰۴ مصوب شورای عالی بیمه تعیین شده است. طبق این آیین‌نامه شرکت‌های بیمه می‌توانند تا ۶۰ درصد ذخایر فنی سهم نگهداری خود را در بورس، تا ۴۰ درصد در مسکن، حداقل ۱۰ و حداکثر ۲۰ درصد در اوراق مالی اسلامی، تا ۱۰ درصد در سایر ابزار‌های پولی و مالی مانند ابزارهای مشتقه و حداقل ۱۵ و حداکثر ۶۰ درصد در سپرده‌های بانکی و صندوق‌های درآمد ثابت سرمایه‌گذاری کنند.

در ادامه، بازده سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف کشور در سال ۱۴۰۲ و سه سال اخیر با بازده سرمایه‌گذاری در شرکت بیمه زندگی باران مقایسه شده است. در این گزارش بازده بازارهای بورس، مسکن، ارواق مالی اسلامی، سپرده بانکی، صندوق‌های درآمد ثابت، صندوق‌های سهامی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری مختلط را با بازده سرمایه‌گذاری شرکت بیمه زندگی باران را در مدت مذکور مقایسه کرده‌ایم.

لازم به ذکر است که شرکت بیمه زندگی باران انتظار دارد بازده پروژه‌های عمرانی و ساختمانی مورد مشارکت در بلندمدت کسب و در سال‌های آتی شناسایی و لحاظ شود. این نکته نشان‌دهنده برنامه‌ریزی بلندمدت و استراتژیک شرکت برای بهره‌برداری از پروژه‌های ساختمانی و عمرانی است که می‌تواند در آینده بازدهی بیشتری را به همراه داشته باشد. همچنین، این شرکت سود سرمایه‌گذاری در بیمه‌های زندگی را تضمین می‌کند و بدین ترتیب سرمایه‌گذاران قادر خواهند بود به صورت غیرمستقیم در بازار بورس کشور سرمایه‌گذاری کنند و در کمال آرامش از بازدهی این بازار بهره‌مند شوند.

بیمه زندگی باران
بیمه زندگی باران

همانطور که در نمودار بازدهی سال ۱۴۰۲ مشاهده می‌کنید بازدهی سرمایه‌‌گذاری شرکت بیمه زندگی باران با ۲۹ درصد در صدر قرار گرفته است. این عملکرد برجسته نشان‌دهنده مدیریت حرفه‌ای و کارآمد سرمایه‌های شرکت است که توانسته بالاترین بازدهی را در مقایسه با سایر بازارها به دست آورد.

همچنین، مقایسه بازدهی بازارها در سه سال گذشته نشان می‌دهد که پس از مسکن، شرکت بیمه زندگی باران توانسته بالاترین بازدهی را با ۱۱۵ درصد برای سرمایه‌گذاران خود کسب کند. این عملکرد درخشان نه تنها نشان‌دهنده توانمندی‌های شرکت در مدیریت سرمایه‌گذاری‌ها است، بلکه اعتماد بالای سرمایه‌گذاران به این شرکت را نیز به نمایش می‌گذارد.

 باید توجه داشت که هنوز سرمایه‌گذاری خرد در صنعت املاک و مستغلات برای اغلب افراد در دسترس نیست ولی سرمایه‌گذاری در طرح‌های بیمه زندگی باران برای عموم افراد جامعه در دسترس است. شرکت بیمه زندگی باران کمک می‌کند تا افراد با هر سطح درآمدی بتوانند از مزایای سرمایه‌گذاری در این شرکت بهره‌مند شوند و به صورت غیرمستقیم در پروژه‌های ساختمانی و بازار بورس کشور مشارکت داشته باشند.

بیمه زندگی باران
بیمه زندگی باران

شرکت بیمه زندگی باران با پیروی از آیین‌نامه‌های سرمایه‌گذاری و مدیریت حرفه‌ای سرمایه‌ها، توانسته است عملکرد بسیار خوبی را در بازارهای مالی نشان دهد. این شرکت با تضمین سود سرمایه‌گذاری در بیمه‌های زندگی و دسترسی آسان به طرح‌های سرمایه‌گذاری، توانسته است اعتماد و رضایت سرمایه‌گذاران را جلب کند و بازدهی مناسبی را برای آن‌ها فراهم آورد. عملکرد برجسته این شرکت نشان‌دهنده آینده روشن و پایداری در بازار سرمایه‌گذاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا