معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی در گفتگو با فرکانس بیمه؛ صنعت بیمه در حال تغییر با یک نگاه آینده‎پژوهانه است

علی بنیادی، نائینی، معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی در گفتگو با فرکانس بیمه در حاشیه نشست هم اندیشی کارگاه آینده‌پژوهی گفت: صنعت بیمه در حال تغییر با یک نگاه آینده‎پژوهانه است

علی بنیادی نائینی
علی بنیادی نائینی، معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی
به گزارش فرکانس بیمه، علی بنیادی، نائینی، معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی در گفتگو با فرکانس بیمه در حاشیه نشست هم اندیشی کارگاه آینده‌پژوهی اظهار کرد: این جلسه در اصل یک هم‎اندیشی است، در این مراسم اصحاب صنعت بیمه در کنار هم جمع شده‎اند تا بدانند آیا مسیری که در پیش گرفته‎اند درست است یا خیر. صنعتگران با حضور در این رویداد نشان دادند که فارغ از مقوله سن و سال به دنبال پیشرفت و یادگیری هستند. همین مسئله نیز مهم‎ترین هدف برگزاری این همایش بود.
وی افزود: به دنبال این بودیم تا بدانیم آیا مسیر فعلی صنعت بیمه با توجه به اتفاقاتی که در آینده رخ خواهد داد، در مسیر درستی قرار دارد یا خیر و یا اینکه فارغ از مسائل همیشگی این حوزه، نیاز به تغییر در مسیر وجود دارد؟
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی  تصریح کرد: “گرام کدرینگتون” مدرس این نشست یکی از متخصص‎ترین افراد فعال در این حوزه محسوب می‎شود؛ وی تجربه زیسته متعددی در سطح جهانی دارد و در چندین شرکت موفق نیز مدیریت کرده است. به صورت کلی می‎توان گفت هم مدرس قوی ظاهر شد و هم استقبال بسیار خوبی از سوی بیمه‎گران انجام گرفت. در انتها باید گفت که صنعت بیمه در حال تغییر با یک نگاه آینده‎پژوهانه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا