مدیرعامل سازمان آتش‎نشانی تهران: ۶۱شهید و ۱۳۰ جانباز در بدنه سازمان آتش‎نشانی تهران نشان از ایثار است

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران بزرگ گفت: 61 شهید و 130 جانباز در بدنه سازمان آتش نشانی تهران بزرگ نشانگر حضور ایثارگرانی است که هر لحظه آماده جانفشانی برای نجات جان و مال مردم هستند و نوع دوستی و ایثارگری را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

قدرت الله محمدی مدیرعامل سازمان آتشنشانی تهران
قدرت الله محمدی مدیرعامل سازمان آتشنشانی تهران

به گزارش فرکانس بیمه، همزمان با فرا رسیدن هفتمین سالگرد شهادت ۱۶ آتش نشان قهرمان در حادثه پلاسکو، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره این قهرمانان برگزار شد که در این مراسم، خانواده معزز شهدای آتش نشان در حادثه پلاسکو، دکتر قدرت اله محمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران بزرگ، معاونان و مدیران این سازمان، مدیران شرکت بیمه مرکزی و مدیران ارشد شرکت بیمه کار آفرین حضور داشتند.

قدرت اله محمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران بزرگ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان به خصوص آتش نشانان شهید حادثه پلاسکو، گفت: آتش نشانان قهرمانانی هستند که همیشه و همه جا در حال امداد رسانی به مردم و نجات جان و مال ایشان هستند.

وی تصریح کرد: خانواده آتش نشانان همیشه این قهرمانان را با جان و دل بدرقه می کنند و آرزوی ما این است روزی برسد که زنگ هیچ ایستگاهی به صدا در نیاید.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران بزرگ افزود: ۶۱ شهید و ۱۳۰ جانباز در بدنه سازمان آتش نشانی تهران بزرگ نشانگر حضور ایثارگرانی است که هر لحظه آماده جانفشانی برای نجات جان و مال مردم هستند و نوع دوستی و ایثارگری را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا